Friday, February 23, 2007

studentii vienezi au camere de developat in camine



Die Ärzte (deutsches punk-rock)



De cateva zile colegele mele pe care le parazitez, Diana si Paula imi cauta camin in Viena.
cerinta mea era sa nu ploua inuntru si sa am baie

Pe siteurile de cazare pentru studenti, caminele se mandresc cu camere obscure (Dunkelkamer). Deduc deci ca sunt de stricta necesitate pentru studenti. Incredibil!

...Nu ca as sti eu prea bine sa le folosesc, dar daca este camera de developat trebuie sa fie si fotograful simpatic care sa-mi arate. :)
In Timisoara stiu un singur loc unde un nene se ocupa singur de developat, in Viena stiu 4 camine ;)

Viena are doua facultati de arte, una de Medienwissenschaften (stiintele Mass-mediei), una de Teatru, Film si Media, una de Publicistica si Stiintele Comunicarii si o Filmakademie Wien .
iar studentii sunt din 130 de tari.


In afara de asta se poate studia de la Afrikanistik, Japanistik, Romana, pana la statistica, geologie, numismatica, tehnici si "medicini" cu nume ciudate.

Caminele ofera o camera de unu sau doua paturi, camere de desenat (Zeichenraum) special gandite pentru elefantii pe care ii mazgalesc eu, camera pentru muzica, club pentru party-uri, internet in camera dar si sala de compuri, sauna (!!) si fitness (!!), bucatarie si masa de tenis.

DAR costa 210 euro pe luna si te intreaba de salariul parintilor inainte de a te accepta. totusi..stiu oameni care dau 200 de euro pe chirie si nu au camera de develpat si sauna.

dar pana atunci sa iau bacul si sa ma hotarasc la ce faculta dau!!

No comments: