Thursday, July 5, 2007

i'm free!!

Violent Femmes- I'm free

26 iulie 1990 Comăneşti Bacău

Libertaaaaate! :) Am terminat azi cu bacul. definitiv si oficial am terminat. de sambata se gasesc aici rezultatele.
o vara intreaga am sa cutreier prin lume, prin festivaluri si pe la oameni faini, sa fac poze, sa citesc, sa joc badminton, sa vad filme. in sfarsit....:)
cu o placere sadica am strans doua cutii de caiete, dosare, exercitii, forumule, comentarii, sinteze, orare, motivari nescrise, variante, rezolvari si alte foi care mi-au facut viata grea in ultimii 12 ani. in pod cu ele. e mult loc de altele noi pe aici.

prin biblioteca am dat de o poza veche. 17 ani fara cateva zile.
as putea incerca un caption cam asa: Luiza (1) musca un pisoi de ureche... :)

11 comments:

Anonymous said...

Poate vii la Medias la Festivalul medieval (http://www.primariamedias.ro/index.php/medias-cetate-medievala-2007/)
sa facem niste poze.

Unknown said...

:) Luiza aia free ar musca si acum un pisoi de ureche?

Luiza Puiu said...

testor, Medias se suprapune cu Garana, care e prietena veche :). alina...acu l-as smotoci de drag :)

Anonymous said...

26 iulie? si tu esti nascuta pe 26 iulie sau e o data aleatorie pentru tine?

Luiza Puiu said...

intr-o zi cu ploaie 26 iulie 1989 m-am nascut :)

Anonymous said...

fata dar naspa era si pe vremea aia......

Anonymous said...

la vremea aia cu ploaie, eu implineam doi ani. :)
de cand cautam pe cineva pe 26 iulie... :) :) :)

Luiza Puiu said...

ce taaare :)
imi pare bine, esti aproape sora-mea, nu? :D

Anonymous said...

adica e un an memorabil.
desi in general, mi-ar placea sa dorm bine de pe 25 pana pe 27, ca sa ocolesc orice sansa de esec. (automat am presupus ca ziua de 26 trebuie sa fie mereu fabuloasa, la fel ca oamenii ei.)
18/20 <3

ps: si ma gandeam sa`mi petrec aniversarea in Timisoara, cu un polaroid in brate.

Luiza Puiu said...

eu nu cred ca voi fi in Tm in 26. la peninsula mi-ar placea...sau undeva unde vin multe cadouri.

Anonymous said...

ah, inca una:
mama lui dg.stuffo.info.
tot pe 26/07
ea, 50.

:)