Tuesday, January 29, 2008

filmulet excelent. si despre ce mai fac eu

asta chiar trebuie sa postez.
de la Blogul lu A Pungovschi am ajuns la Ikuru si de acolo azi la James M Patterson, facand click cam peste tot....

si apoi m-am uitat de 3 ori la un filmulet despre o familie draguta/ciudata de religiosi: Sunt atat de incantata de el, imi plac asa mult pozele si felul in care e spusa povestea, asa simpla, apropierea fata de oameni, stilul, sunetul si iar pozele si, uai, imi da asa multa energie, e asa un vesnic "asta vreau sa fac eu cand o sa fiu mare"! ;))

http://www.vnews.com/faithandfamily/

in rest, pana atunci...Am avut multe examene si mai am 3, in doua zile. Nu am facut poze ok pe aici, inca e prea altfel decat acasa, mi-e mai greu sa ma apropii de oameni si mi se pare tot mai sec sa pozez trecatori pe strada despre a caror poveste nu stiu nimic. sau poate e lene. sper ca nu. Toata luna februarie e vacanta- intre semestre. O sa fiu in Bucuresti facand (multe multe multe multe) poze (frumoase) si cascand ochii la oameni care fac poze destepte. de abia astept.

a, si am implinit sambata 18 ani jumate fix ;)

2 comments:

Anonymous said...

Hehe, ai dreptate;
pe 26 ianuarie implinim inca o jumatate de an.
:)

Anonymous said...

Tot de la Andrei am plecat si eu si am ajuns aici via Fotojurnalism.
Foarta buna povestea si fotografiile. Chiar m-a facut sa-mi doresc sentimentul de pace pe care fotograful il transmite. Nus daca o sa am curajul pe care l-a avut tipu' asta Todd.