Monday, July 7, 2008

La Sile si Mari cu poze


Sile si Mari sunt doi oameni dragi dintr-o poveste pe care am pozat-o toamna recuta. Link. Sile canta la acordeon pe straziile Vienei. Si-a pierdut un picior intr-un accident de munca, a venit cu familia in Austria, a fost parasit de sotie, iar acum o creste pe Mari, fetita lui care tocmai a trecut in clasa a II-a. Pana acum cateva zile a fost in Romania prin spitale. Astazi am trecut pe la ei pentru a le duce albumul Mediafax 2007. Era si nora lui in vizita. Ce s-au mai bucurat de poze! :). 

Sile und Mari sind zwei liebe Menschen aus einer Reportage die ich im Herbst fotografiert habe. Link.  Sile spielt Akordeon auf den Straßen Wiens. Er hat einen Bein in einem Arbeitsunfall verloren, ist nach Österreich mit seiner Familie gekommen, wurde von seiner Frau verlassen, und kümmert sich jetzt nur um seine kleine Tochter, Mari, die gerade die erste Klasse fertig hat.
Bis vor ein Paar Tagen war er in Rumänien ins Krankenhaus. Heute war ich zu ihnen um den Mediafaxalbum 2007 zu schenken. Sie haben sich sooo gefreut! :)

1 comment:

Alexa Catalin said...

E o mare bucurie sa vezi bucuria altora. Imaginea ii poate schimba pe oameni mai usor decat am crezut.

Am patit-o cu vecinii mei care sunt tot timpul in fata blocului, intr-un parculet din intersectia unde a fost restaurantul Budapesta, Bucuresti.

Ma tot invarteam pe langa ei, parintii si 2 copii. Intru in vorba mai greu cu oamenii necunoscuti, dar am avut noroc, m-a chemat un prieten de-al familiei, ceva mai cherchelit. De acolo a fost usor.

Sotul a fost reticent si nu a fost prea fericit. Le-am dus pozele print acum 1 luna si de atunci suntem prieteni. http://www.alexacatalin.ro/blog/?p=34